пʼятниця, 16 лютого 2018 р.

Казка "Новорічний Колобок"

До новорічного свята підготувала і провела театралізовану казку "Новорічний Колобок". Діти були щасливі від перевтілення, а батьки в захваті від їх артистичної гри. 







Новорічна казка

(Танець зірочок )
Перша зірочка: Темно й морозно довкола
                               Зіроньки сяють
місяць всміхається
                              Рік Новий  підкрадається .
Друга зірочка: Будить усіх: а де  кошти узяти,
                            щоб новий рік все ж пристойно стрічати.
Третя  зірочка: Хочеться діду сиру,ковбас, оселедців ікри
                              Він в телевізорі бачить  їх майже завжди
                             Сон не бере
                            Слина лиш котиться від смакоти     
Дід::
   Щось смачного з'їсти хочу.  Тільки що? Не знаю сам!
Баба:
Голови б ти не морочив. Що зварила те й подам!
Дід:
Борщ і каша? Ще з обіду в животі від них бурчить!
Баба:
Вередливий став ти, діду. Що тобі іще зварить?
Дід:
Знаєш, бабо, ти не сердься,  я мабуть би, з'їв оце
Колобка із борошенця. Та ще вбить туди яйце!
Баба:
В нас і борошна нема!
Дід:
А піди-но подивись, може з дна хоч назмітаєш.
Баба:
От же клятий, причепивсь,
Хоч бери тікай із хати.
Дід:
Ледь погодилась старенька,
Так сьогодні ж рік Новий!
От і з’їсти щось смачненьке захотілось,
Хоч убий!
Ти спечи, стара,  колобка крутого –
Для малечі – дивина, втіха – для старого.
(під музику вибігає Колобок)
Колобок:
Ой ти хитрий, діду!
Хочеш з’їсти ти мене! Не треба!
Зараз скочусь я тихенько, та  й втечу від тебе,
Чув я що у лісі  буде якесь свято,
Що «Корону» там усім  будуть роздавати.
Різні  їв я шоколадки, пряники, цукерки,
Смак «Корони» не забуду до самої смерті.
Не знайдете  мого й сліду
 Прощавай тепер село! Я до лісу їду!
Там  Мороза я зустріну.
Подарунки він несе.
І до нього у торбину
Я залізу. Геть усе
пороздивляюсь
Що там є, чого нема.
Я нікого не боюся!
Не страшна мені зима!
(пісня Зайця)
Заєць: О це що за крутячок, повернися на бочок.
Дай тебе швиденько з’їм, бо дістанеся усім.
Колобок: ну ти що вже, сіроманець! Полину об’ївся?
Не для того я у ліс здалеку котився!
Я – крутенький колобок, і якщо не знаєш,
Зараз цокну у лобок, й очі повиймаю!
Тільки спробуй – я тебе розірву на часті!
Заєць: Боже, милий, щось страшне, треба бігти в хащі!
Колобок: Хай! Пісня Колобка.
(Колобок зникає за сцену)
(ПІСНЯ ВОВКА)
(під музику з’являється  Вовк із вудочкою)
Вовк:Ловись рибко велика й маленька!
         Ловись рибко велика й маленька!
(пісня Колобка –приспів)
Колобок:Ти як голодний? Їсти хочеш? (протягує бутилку коли)
Вовк: Що це?
Колобок: Кола!
Вовк:Ще не пробував ніколи!
Колобок: На, бери, це - смакота!
Кайф від вух і до хвоста!
вовкп’є колу, колобок жує жуйку.
Вовк: що це в тебе?
Колобок: ха! Це – жуйка!
Бачиш – хух – і з рота булька! (дує жуйку)
На! Бери відразу три! (вовк бере несміливо)
Тємнота! Бери! Жуй! Дми!
Та не бійся, так як я!
Дми сильніше, О! поглянь!
(дме так, що жуйка заліплює вся морду)
Вовк: забери їх всіх назад.
(танець золотих рибок)
Рибка:Хто посмів мене збудити?
Сон міцний мій перебити.
Я рибка зовсім не проста
А чарівна і золота
Відпустіть!Усе зроблю
Бо маю змогу.
Вовк: Гаразд!Давай гуманітарну допомогу!
Рибка: Добре!Тут валянки для колобка
            І ще всяка смакота
(Вовк роздивляється в сундучку.Дає Колобку шоколадку)
(пісня Лисиці)
Лисиця: знову, Вовчику, без мене,
Ти затіяв тут бенкет?
Дуже часто забуваєш
Джентельменський етикет.
Пригости спочатку даму,
Та врахуй жіночий шарм,
Бо подряпаю я морду,
Підзатильників задам! (забирає шоколад у Колобка)
Та не думай, не посмієш дати мені здачі,
Бо у мене є дружок, дужий, хоч ледачий.
В мене кращий друг тепер – це Бурмило-рекитер!
(пісня ведмедя)
Ведмідь: О! привіт! Тебе я знаю, а з тобою що за фрукт?
               Хлібобулочний продукт.
Колобок: Я артист уже відомий,
з кожним звіром я знайомий.
Хоч з пшеничного я тіста,
та ніхто не може з'їсти.
Ось який я молодець-
Колобок, я - не млинець!
Ведмідь:Будь хоч десять раз артистом
Та я дуже хочу їсти
І тебе я з’їм!
Колобок:Я вам пісню заспіваю
                Пісню гарну дуже знаю.
Ведмідь:Та співай лиш не попсу
               А я лапу пососу!
(пісня Колобка)
Лисиця: О, та ти – чарівний красень!
               Я немовби бачу сон,
               Ми з тобою потанцюєм,
               увімкніть же нам музон!
(бере Колобка. Танцюють танго)
Колобок: вибачаюсь, я не вмію!
                Я не  знаю як все це!
                В мене досвіду немає,
                молоденький я іще!
Ведмідь: я від музики оглух! Втрачу скоро зовсім слух!
Вовк: Ні,якщо звучить музон – веселіше діло!
Ну ж скоріш до нас у гурт, по скоріше, сміло!
(Танцюють…Сніжинки..)
Колобок: краще б знову заспівав!
Лисиця: Можу я тебе послухать,
                та не мила вчора вуха!
               Якщо можеш – скоч на носа!
                Там і заспіваєш,
                може ж ти хоч мою душу
                так порозважаєш!
Колобок: Рудохвоста! Та ти що?
                З глузду з’їхала чи що?
                Я ж не той дурненький,
                що співає на носах в ворогів хитреньких!
(лисиця заманює на допомогу розбійників)
(пісня «Розкажи, Снігурочко…»
 (виходять розбійники переодягнені в Снігурочку та Діда Мороза.Оточують Колобка,)
Колобок: Щось Снігурка в нас страшна,
                  Дід Мороз не схожий
Розбійник:Ти крутелик дивись в оба
                   Якийсь отморожений!
(Лисиця тягне колобка,розбійники забирають сундучок )
Колобок: Рятуйте! Рятуйте!
(Звук метелиці)
(з’являється справжній Дід Мороз)
Дід Мороз
Ось, куди привів цей слід?
Що, розбійники?
Закону ви не знаєте мого?
Заморожу вас до скону!
(Піднімає палицю, наближається).
Колобок.
Заморозь їх!Ого-го-го!
Розбійник:А який закон, дідусю?
Щось не чули ми , а ви?
Дід Мороз.
А закон такий: хто іншим
Кривду ніс – хай згине сам!
Розбійники:
Діду, ми не будем більше
Ти повір, дідусю, нам.
Дід Мороз.
Що ж, як проситесь – повірю.
Зустрічайте Новий рік.
Тільки жить повині в мирі
Від сьогодні і  повік.
(Танцюють хоровод)





Немає коментарів:

Дописати коментар