понеділок, 19 березня 2018 р.

Посадова інструкція вихователя ГПД




ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ ВИХОВАТЕЛЯ ГРУПИ ПРОДОВЖЕНОГО ДНЯ 1. Загальні положення 1.1.Ця посадова інструкція розроблена на основі тарифно-кваліфікаційної характеристики вихователя. Під час складання інструкції враховано також рекомендації організації служби охорони праці в навчальних закладах Міністерства освіти та науки України. 1.2.Вихователь призначається на посаду і звільняється з неї директором школи. 1.3.Вихователь повинен мати повну або базову вищу педагогічну освіту (без вимог до стажу педагогічної роботи). 1.4.Вихователь підпорядковується безпосередньо заступнику директора школи з виховної роботи. 1.5.У своїй діяльності вихователь керується Конституцією і законами України, Наказами Президента України, рішеннями Кабінету Міністрів України, органів управління освітою всіх рівнів з питань освіти і виховання учнів; правилами і нормами охорони праці, техніки безпеки і протипожежного захисту, а також Статутом і локальними правовими актами школи (у тому числі Правилами внутрішнього трудового розпорядку, наказами і розпорядженнями директора, даною інструкцією), трудовим договором (контрактом). Вихователь дотримується Конвенції про права дитини. 2. Функції Основними напрямами діяльності вихователя є: 2.1. Опікування учнями, їх виховання і нагляд за ними під час їхнього перебування у виховних групах школи. 2.2.Організація і проведення позаурочної навчальної роботи в закріпленій за ним групі. 3. Посадові обов'язки Вихователь виконує такі посадові обов'язки: 3.1 .Планує, організовує та здійснює виховання учнів. 3.2.Проводить повсякденну роботу, яка забезпечує створення умов для соціально-психологічної реабілітації учнів, їх соціальної та трудової адаптації. 3.3.Використовує різноманітні прийоми, методи і засоби виховання та навчання школярів. 3.4.Планує і проводить з учнями корекційно-розвивальну роботу на основі вивчення їхніх індивідуальних особливостей. 3.5.Спільно з медичними працівниками забезпечує збереження і зміцнення здоров'я учнів, здійснює заходи, які сприяють їхньому психофізіологічному розвитку. З.6. Приймає дітей за встановленим порядком від батьків (осіб, що їх замінюють) чи вчителів школи; організовує дотримання учнями режиму дня, виконання ними домашніх завдань, надає їм допомогу в навчанні, організації відпочинку і здобутті додаткової освіти, залучаючи їх до художньої і науково-технічної творчості, роботи спортивних секцій, гуртків та інших об'єднань за інтересами. 3.7.Сприяє формуванню в учнів моральних якостей громадянина, формує в них культуру поведінки, відповідальне ставлення до навчання, праці, повагу до прав людини, проводить роботу з профілактики відхилень у поведінці, позбавлення від шкідливих звичок. 3.8.Надає допомогу в організації самоуправління в учнівському колективі. 3.9.Вивчає індивідуальні здібності, інтереси й нахили учнів, їхню поведінку в сім'ї, житлово-побутові умови проживання сім'ї, взаємини учнів з батьками чи особами, що їх замінюють. 3.10.Забезпечує у стосунках з учнями дотримання їхніх прав і свобод. 3.11 .Веде у встановленому порядку документацію і звітність. 3.12.Бере участь у роботі педагогічної ради школи. 3.13.Проходить періодичний медичний огляд, 3.14. Систематично підвищує свою професійну кваліфікацію; бере участь у роботі методичних об'єднань та інших формах методичної роботи. 3.15.Дотримується етичних норм поведінки, які відповідають громадському статусу вчителя, у школі, побуті, громадських місцях. 3.16.Створює умови для безпечного здійснення навчального процесу, ретельного дотримання правил техніки безпеки, санітарних та протипожежних правил; негайно сповіщає адміністрацію школи про випадки виявлення в учнів зброї, пожежо- і вибухонебезпечних предметів та пристроїв, отрут, наркотичних і токсичних речовин, інших вилучених із цивільного вжитку речей. 3.17.Оперативно повідомляє адміністрацію школи про кожен нещасний випадок, вживає заходів щодо надання першої долікарської допомоги. 3.18.Вносить пропозиції щодо покращення й оздоровлення умов здійснення освітнього процесу, а також повідомляє керівників про всі недоліки в забезпеченні навчального процесу, які знижують працездатність учнів. 3.19.Проводить інструктаж учнів з техніки безпеки під час проведення виховних заходів з обов'язковою реєстрацією у класному журналі чи журналі реєстрації інструктажів. 3.20.Організовує вивчення учнями правил охорони праці, правил дорожнього руху, поведінки в побуті, на воді тощо. 4. Права Вихователь має право на: 4.1.Участь в управлінні школою відповідно порядку, визначеного Статутом школи. 4.2.3ахист професійної честі й гідності. 4.3.Ознайомлення зі скаргами та іншими документами, які містять оцінку його роботи, надання-відповідних пояснень. 4.4. Захист своїх інтересів самостійно і/чи через представника, у тому числі адвоката, у випадку дисциплінарного чи службового розслідування, пов'язаного з порушенням педагогом норм професійної етики. 4.5.Конфіденційність дисциплінарного (службового) розслідування, за винятком випадків, передбачених законом. 4.6.Вільний вибір і використання методик навчання й виховання, навчальних посібників і матеріалів, підручників, методів оцінювання знань учнів. 4.7.Підвищення у встановленому порядку своєї кваліфікації. 4.8.Проходження атестації на добровільній основі на відповідну кваліфікаційну категорію. 4.9.Давання учням під час пінить і перерв обов'язкових для виконання розпоряджень, які стосуються організації занять і дотримання дисципліни, притягнення учнів до дисциплінарної відповідальності у випадках і в порядку, визначених відповідними правилами. 5. Відповідальність 5.1.Вихователь несе відповідальність за життя і здоров'я учнів групи, за дотримання їхніх прав і свобод, визначених законодавством України. 5.2.3а невиконання чи неналежне виконання без поважних причин Статуту і Правил внутрішнього трудового розпорядку школи, законних розпоряджень директора школи та інших локальних нормативних актів, посадових обов'язків, визначених цією Інструкцією, вихователь несе дисциплінарну відповідальність у порядку, визначеному трудовим законодавством. 5.3.3а застосування, у тому числі одноразове, методів виховання, пов'язаних із фізичним і/чи психічним насиллям над особистістю учня, а також скоєння іншого аморального вчинку вихователь може бути звільнений з посади відповідно до трудового законодавства і Закону України «Про освіту». 5.4.3а навмисно завдані школі чи учасникам освітнього процесу у зв'язку з виконанням (невиконанням) своїх посадових обов'язків збитки вихователь несе матеріальну відповідальність у порядку і в межах, визначених трудовим чи цивільним законодавством. 6. Взаємовідносини (зв'язки за посадою) Вихователь: Працює за графіком, складеним виходячи з 30-годинного робочого тижня і затвердженим директором школи. Замінює у встановленому порядку тимчасово відсутніх вихователів на умовах погодинної оплати. 6.3.Самостійно планує свою роботу на навчальний рік і навчальний семестр. План роботи затверджується заступником директора школи з виховної роботи. 6.4.Подає заступнику директора школи з виховної роботи письмовий звіт про свою діяльність за певний період роботи (семестр, навчальний рік). 6.5.Одержує від директора школи та його заступників інформацію нормативно-правового і організаційно-методичного характеру, ознайомлюється з відповідними документами. 6.6.Працює у тісній взаємодії з учителями, класними керівниками і батьками учнів (особами, які їх замінюють); систематично здійснює обмін інформацією з питань, які належать до його компетенції, з адміністрацією та вчителями школи.

Немає коментарів:

Дописати коментар